Що таке seo

Що таке SEO? Призначення, різновиди просування

Кожен власник сайту, незалежно від його призначення, повинен знати, що таке SEO. Регулярне проведення аудиту та своєчасні корективи в роботу сайту позитивно впливають на конверсії.
Кожен власник сайту, незалежно від його призначення, повинен знати, що таке SEO. Регулярне проведення аудиту та своєчасні корективи в роботу сайту позитивно впливають на конверсії.

Кожен власник сайту, незалежно від його призначення, повинен знати, що таке SEO. Регулярне проведення аудиту та своєчасні корективи в роботу сайту позитивно впливають на конверсії. А це означає, що сайт відвідуватиме більше людей. На виході маємо збільшення популярності бренду в інтернеті, залучення нової цільової аудиторії та підвищення кількості успішних угод (покупок, замовлень послуг тощо).

Що входить у SEO оптимізацію сайту?

Алгоритми пошукового просування активно удосконалюються. Це можна помітити за кількістю аналітичних сервісів, кількість яких стабільно збільшується, які паралельно допомагають відстежити результати виконаної роботи.

Наприклад, ще 6-7 років тому Seo просування сайтів зводилося до банального нарощування зовнішньої маси посилань. Сьогодні базовим етапом є оптимізація сайту зсередини. А для зовнішніх робіт проводиться ретельний відбір ресурсів-донорів.

Якісне SEO просування тепер складається з трьох основних напрямків – внутрішньої та зовнішньої оптимізації, а також аналітики. Кожен із представлених різновидів характеризується своєю унікальною послідовністю дій. Отже алгоритм роботи в усіх запропонованих ситуаціях буде різним.

Зовнішня оптимізація

Зовнішня оптимізація передбачає розробку плану, що дозволяє поступово отримувати посилання із сайтів-донорів. Перед їх підбором треба переконатися, що вони досить авторитетні для такої процедури.

Раніше діяло правило «чим більше проставити посилань на зовнішніх сайтах, тим краще». Тепер воно втратило свою актуальність. План зовнішньої пошукової оптимізації передбачає обов’язкову вказівку назв джерел, кількості посилань на щомісячне просування, а також опис навколопосилального тексту.

Для визначення оптимальних донорів веб-студія аналізує конкурентні веб-сайти. Додатково доводиться користуватися каталогами сайтів та компаній, агрегаторами та форумами, які є чудовими безкоштовними джерелами. У деяких планах передбачається купівля посилань через сервіси. Також у своїй роботі спеціалісти користуються сервісами, що дозволяють проаналізувати лінкбілдингову стратегію конкурента. Це дозволяє знайти найбільш релевантні майданчики для отримання посилань з них.

що таке seo

Внутрішня оптимізація (On Page)

On page оптимізація є найбільш об’ємною роботою, в рамках якої необхідно перевірити контент, мета-теги (title, description), проаналізувати правильність складання URL, встановлення кнопок соціальних мереж, прописування заголовків (H1, H2, H3) і та інше. Оцінці піддається опис сторінки – важливо перевірити, наскільки мотивуючою вона є, щоб у людини з’явилося бажання перейти саме на сайт, що просувається, а не на інший.

При спробі самостійно оптимізувати сайт внутрішньою оптимізацією, багато фахівців помічають, що власники сайтів помилково використовують «важкі» зображення, що займають багато пам’яті. Це призводить до уповільнення швидкості роботи. Для усунення проблеми доводиться масштабувати зображення під необхідний розмір, використовуючи відповідний формат. Мало хто знає, але в SEO цінується технологія дельта-кодування, що дозволяє зменшити вагу зображення практично в 2 рази. І при цьому якість картинки залишиться на колишньому рівні.

Перевірці піддаються властивості внутрішньої перелінкування, семантика, ряд комерційних, соціальних та поведінкових факторів, пошукові фрази, ключові фрази. Без цього неможливо досягти правильної роботи порталу. Отже, якість просування значно покращиться.

Технічна оптимізація сайту

Спершу проводиться технічний аудит сайту. Його треба проводити регулярно, щоб позбавитися помилок на сайті. Для початку проводиться аналіз сайту щодо наявності битих посилань. У цьому допомагають спеціалізовані послуги вебмайстра. Якщо кінцевий шлях сторінки виявляється тупиковим, це призводить до автоматичного зниження ваги сторінки. А вже він позначається на спільній вазі сайту. Таких посилань треба позбавлятися, або цілеспрямовано вести їх на реальні сторінки.

Крім того, на деяких сайтах постійно спостерігається проблема дублювання інформації. За допомогою спеціальних інструментів фахівці аналізують, чи є продубльовані мета-теги. Важливо зробити так, щоб вони були унікальними, але водночас не втрачали сенсу.

Фінальний етап – перевірка сайту щодо дублювання контенту. Важливо розуміти, що дубльованим не є контент, що міститься у підвалі та у шапці. Аналогічно справи і з меню. І це незважаючи на повторення практично на всіх сторінках без винятку.

особливості seo

Різновиди Seo оптимізації

Просування ведеться за білими, сірими та чорними методами. На сьогоднішній день немає офіційного списку, на який могли б спиратися фахівці, проводячи просування з використанням того чи іншого методу. Навіть більше – коли у пошукових системах проводиться зміна алгоритмів роботи, ці методи можуть переходити до іншої категорії.

  • Білі методи оптимізації. Передбачає пошукову оптимізацію, де не використовуються заборонені або небажані методи. Цей варіант розкручування вважається найбільш ефективним та надійним. Причина проста – зникає можливість потрапляння під пошуковий фільтр. Білими є методи оптимізації через соціальні мережі, написання оглядів сайту, рекламні та просто цікаві статті. Тут обов’язково передбачено заходи, спрямовані на вдосконалення технічної якості сайту. Наприклад, фахівці проводять валідацію верстки та вихідного коду відповідно до стандартів, працюють над юзабіліті, прискорюють портал, покращують дизайн тощо.
  • Сірий методи. Складається з методів, що знаходяться посередині між білою та забороненою оптимізацією. Офіційно їх ніхто не забороняє, але пошукові системи не вітають роботу з використанням такої методики. Портали, просунуті через сірі методи, можуть напоротися на пошукові фільтри. З іншого боку, у ряді випадків Seo за допомогою такого методу нерідко виявляється найефективнішою. Наприклад, оптимізатори навмисно закуповують занадто велику кількість платних посилань, дублюють контент, різко збільшують масу посилань, додають занадто багато ключів і так далі.
  • Чорна оптимізація. Сюди відносяться майже всі способи, що порушують регламент пошукових систем.

Коли потрібно робити SEO?

Щоб уникнути непотрібних фінансових витрат на пошукове просування сайту, роботи з пошукової оптимізації необхідно закладати до бюджету ще на етапі розробки інтернет-порталу. Інакше доведеться витратити масу грошей, а ще час на виконання необхідних дій.

Чому саме в цей час? А все тому, що на етапі створення сайту спільно працюють і оптимізатори, і веб-розробники. Це дозволяє спільно спланувати структуру таким чином, щоб досягти простого та ефективного просування, коли це необхідно.

Висновки

Пошукова оптимізація – це робота, від якої неможливо відмовитись при створенні будь-якого сайту, незалежно від обсягу, тематики та інших факторів. При роботі з інтернет-порталом краще довіритися професійним оптимізаторам, які чудово розуміють специфіку його роботи, що використовують спеціалізоване ПЗ та сервіси. Не менш важливо своєчасно проводити аудит, щоб підтримувати ресурс «у зеленій зоні», тобто коли пошукова система утримує високий рейтинг довіри до нього.